U mnie też ubywało płynu (2,0tdi), dolałem cały zbiorniczek i jak jechałem na przegląd po 30000 to tez już było poniżej minimum.
Na próbie cisnieniowej wyszło im, ze jakiś trójnik przepuszcza.
Dolałem płynu i czekam, aż przyślą trójnik i z powrotem na serwis.
Trójnik dosłany, wizyta w serwisie 3,5 h (bednarek łódź).
Podobno trzeba było pół silnika rozebrać, żeby się do niego dostać.
Zobaczymy czy teraz nie będzie ubywać płynu.
'15 O2fl liftback 1,4 mpi 80 km
'13 O3 liftback 2,0 tdi dsg 150 km
'10 A4 b6 avant 2,5 V6 tdi 163 km
Od samego początku czytałem ten temat i nawet sprawdziłem u siebie poziom płynu bylo ok do dziś..pojechałem na myjke ręczna, wjezdzajac na nia miałem temp 90 stopni, auto mylem 7 min, wsiadlem zapalam wskazówka od temperatury jak na zimnym silniku..ujechalem z kilometr ani drgnęło, wlaczylem ogrzewanie wylaczylem nagle od zera wskazówka wskoczyła w sekundzie na 90 stopni sobie myśle ok coś sie zawiesilo, dojechalem do domu, odpalam po 1,5h a po zapaleniu słyszę jakby pod deska rozdzielcza ze coś sie przelewa,bulgocze, otwieram maskę płyn jakieś 2-3 mm poniżej min, odpalalem dziś w ciagu dnia jeszcze ze 2 razy i za każdym razem przez ok 3 sekundy słyszę jakby którędy płyn wędruje.. Usterka czy dolac jak myślicie?
Zapisz przebieg i dzień,dolej do MAX i obserwuj. Jak spadnie kolejny raz,do ASO i niech sprawdzają. Najpierw do sprawdzenia czy nie ma zewnętrznych wycieków,później mocne rozgrzanie auta i zbudowanie ciśnienia w układzie do 1,5bar i obserwacja czy spada. Jak spada,to wykręcenie świec i endoskopem sprawdzenie czy w cylindrach jest ciecz. Również egr do sprawdzenia w ten sam sposób
Komentarz